Vandaag geen blog

27 mei 2018 - Arzúa, Spanje

Vandaag samen met Sjaak van Melide naar Arzua gelopen, maar daar is ook alles mee gezegd. De hele dag was ik misselijk en slap. Niets gegeten, behalve een paar droge stukjes toast. Toen we in Arzua aankwamen ben ik meteen in bed gekropen.

Morgen hopelijk een betere dag. Want ik wil Santiago wél halen.

1. Yvon:
    Gaat je lukken! Beterschap ..groetjes
  2. Petra Blommendaal:
    27 mei 2018
    Beterschap Jenny! Morgen weer een betere dag!
  3. Marjolijn:
    27 mei 2018
    Dát komt slecht uit, nu ziek worden zo vlak voor het einddoel
    Gelukkig heb je je persoonlijke verzorger bij je.
    Beterschap.
  4. Dick:
    27 mei 2018
    Beterschap Jenny. Zorg goed voor mij zusje Sjaak.
  5. Sjaak:
    27 mei 2018
    Beterschap schat!! Vandaag droeg ik alleen je rugzak, maar als het nodig is, dan draag ik je morgen helemaal.
  6. Tineke:
    Beterschap.
    Tuurlijk haal je die camino :-)
  7. Ada Ipenburg:
    27 mei 2018
    Beterschap Jenny. Fijn dat Sjaak bij je is. Morgen ben je hopelijk weer opgeknapt en anders overmorgen. Take it easy! Liefs voor jullie beide. 😘😘
  8. Corinne De Ruiter:
    Beterschap stoere dame. Gelukkig kan Sjaak je koesteren
  9. Huub Miltenburg:
    27 mei 2018
    Snel beterschap je gaat het zeker halen Jenny
  10. Ula:
    27 mei 2018
    Lieve Jenny,van harte beterschap !
    Hopelijk ben je morgen beter zo niet dan gewoon een dagje rust houden . Sjaak zorg goed voor je daar twijfel ik niet , dat heeft hij al bewezen.
    Knuffel 😘
  11. Piotr:
    27 mei 2018
    een goede nachtrust gewenst en
    Beterschap
  12. Jeannette Ipenburg:
    Wat vervelend Jenny.
    Ik hoop dat je je morgen beter voelt.

Beterschap 😔😙

Groetjes Jeannette
  13. Hanneke:
    27 mei 2018
    Sterkte met het laatste traject, hopelijk ben je morgen weer beter na een nacht slapen. Je loopt gelukkig niet alleen maar met de zorg en steun van Sjaak. 🙋🏻‍♀️
  14. Jan Goedhart:
    Sterkte en beterschap
  15. Tineke:
    27 mei 2018
    Niet fijn dat je niet lekker voelt Jenny, maar het lijkt me wel zo prettig dat je nu samen met Sjaak bent! Beterschap en weer voorwaarts als je opgeknapt bent...
  16. Janny:
    28 mei 2018
    Hopelijk gaat het vandaag beter. Anders misschien een dagje extra rust. Heel veel sterkte en rustig aan!
  17. Ineke Wenting:
    28 mei 2018
    Het weerzien met Sjaak was te veel???
    🤣
    Wij wensen je het allerbeste, want hoe dan ook: zeker weten dat je het gaat halen.
    Wederom vanuit prachtig Alaska (wij lopen 10 uur achter op jullie) onze lieve groeten.